Yukarı Çık

Biz Kimiz?

Just Dentall

Uygun fiyatlı aylık premium paketler
Sizi tüm resme odaklanarak ve ihtiyaçlarınızı karşılayan modern bir diş hekimliği yaklaşımı yaşamaya davet ediyoruz.

Favori doktorunuzu seçin
Just Dental Care Center, cihazların ve malzemelerin en son yeniliklerini kullanarak en son teknoloji ile diş tedavisi sağlayan profesyonel diş uzmanlarından oluşan bir ekiple çalışır.

Samimi ve arkadaş ortamında tedavi
Hastamızın beklentilerini karşılamak ve gülümsemenizi geliştirmek için mümkün olan en iyi sonuçlar için çalışıyoruz.

Neden Türkiye?
İstanbul şehrinin tadını çıkarırken; Sadece köprü iki kıtayı birleştirir, muazzam tarihi yerler eşliğinde diş tedavilerinizin yüzde 40'ına kadar en yüksek kalitede tasarruf edersiniz.

Neden Just Dentall?

Dentall Care Center

Tüm yeni özel hastaları tüm yıl boyunca ağırlıyoruz! Çağrı, e-posta veya whatsapp ile randevu almanız yeterlidir.

Farkımız

"Size nasıl davranılmasını istiyorsanız, başkalarına da öyle davranın" altın kuralını izliyoruz.

Rahat Hisset

Tecrübeli ekibimiz biraz endişelenebileceğinizi düşünerek, hastalaeını ilk randevuda ücretsiz bir konsültasyon sunarak tanır.

Bakım Sonrası

Tedaviniz tamamlandıktan sonra destek, sorularınız veya sahip olabileceğiniz sorunlar için her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Tercih Ettiğimiz Tedavi Malzemeleri

Görüntülü Sohbet

Diş estetiğiniz veya tedaviniz hakkında görüntülü görüşmek isteriz. İstediğiniz bir yöntemle yapacağımız online görüşmede
diş hizmetlerimiz ve İstanbul seyahatiniz ile ilgili bilgi vermekten mutluluk duyarız.

Just Dentall Hasta Görüşleri

TÜMÜ

Bizleri Instagram'da Takip Edin !